Traktor ogrodowy STIHL RT 5097 Z
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Charakterystyka - Traktor ogrodowy z koszem STIHL RT 5097 Z
Traktor ogrodowy RT 5097 Z marki STIHL to maszyna łącząca wysoki komfort jazdy z wydajnym koszeniem. Bardzo bogate wyposażenie traktora zapewnia możliwość użytkowania nie tylko podczas koszenia ale również podczas wszelkich prac porządkowych, możliwość podczepienia statycznego osprzętu z tyłu traktorka jak i opcja podłączenia pługu do odśnieżania, sprawiają że z traktorka możemy korzystać przez cały rok.
Kosiarka traktor RT 5097 Z wyposażona jest w silnik EVC 7.000 (Loncin) o pojemności aż 635 cm3, co w połączeniu z szerokością koszenia wynoszącą 95 cm oznacza, że może ona obsłużyć imponujące 6000 m2 trawy na godzinę! Ponadto kosz na trawę jest niezwykle pojemny - mieści 250 litrów pokosu. Gdy kosz się zapełni noże tnące automatycznie wyłączają się, aby zapobiec zapchaniu lub przepełnieniu. Opróżnianie kosza na trawę jest proste dzięki teleskopowej dźwigni, która umożliwia opróżnianie go bez opuszczania fotela. Napęd hydrostatyczny zapewnia bezstopniową kontrolę nad prędkością jazdy do przodu i do tyłu, podobnie jak w przypadku jazdy samochodem z automatyczną skrzynią biegów. Dzięki zastosowaniu systemu RevTek możesz kosić podczas jazdy do przodu i do tyłu.
RT 5097 Z to traktor ogrodowy posiadający wszelkie atrybuty niezbędne do pielęgnacji wyjątkowo rozległych terenów. Swoimi wyposażeniem przyćmiewa wiele konkurencyjnych jednostek. Co więcej, produkt objęty jest aż 2-letnią gwarancją producenta zapewniającą o jakości produktu.
Główne cechy - Traktor kosiarka STIHL RT 5097 Z
Potężny 2-cylindrowy silnik EVC 7.000
Dwucylindrowy silnik stworzony przez Loncin do pracy w trudnym terenie. Wyjątkowo płynna praca przy niskim zużyciu paliwa. Niezawodność silników tej marki sprawia, że są one bardzo poszukiwanym produktem nie tylko wśród profesjonalistów, ale również prywatnych użytkowników.
System zbierania trawy
Dzięki systemowi zbierania trawy po obu stronach agregatu tnącego jesteśmy w stanie wychwycić nawet trawę znajdującą się na granicy pasa koszenia i doprowadzić ją do noży, co umożliwia bardzo dokładne koszenie narożników oraz wąskich krawędzi. System zbierania wraz z szerokim agregatem stanowią połączenie zaepwniąjące szybkie oraz dokładne koszenie.
Hydrostatyczny układ napędowy
Przekładania napędowa hydrostatyczna urzeka nowoczesną konstrukcją i komfortem jazdy jaki zapewnia. Skrzynia biegów typu Hydrostat zapewnia niezwykle płynny, a jednocześnie dynamiczny ruch traktora ogrodowego bez konieczności ciągłej zmiany biegów. Obsługa ogranicza się do wyboru kierunku i regulowania prędkości poprzez docisk pedału. Zmniejszanie nacisku na dźwignię nożną skutkuje hamowaniem maszyny, a ostatecznie jej zatrzymanie.
Łatwość i prostota obsługi
Do elementów wpływających na łatwość użytkowania traktorów ogrodowych z serii STIHL 5 należy zaliczyć m.in. elektromagnetyczne sprzęgło agregatu tnącego, które zapewnia prosty i łatwy start pracy agregatu tnącego.
Pojemny kosz na trawę
Kosz na trawę wykonany z tworzywa sztucznego można łatwo opróżnić za pomocą specjalnego uchwytu, nie schodząc z fotela kierowcy. Konstrukcja w kształcie łyżki koparki zapewnia optymalne napełnianie, całkowite opróżnianie i bardzo łatwe czyszczenie kosza na trawę
Regulacja wysokości koszenia
Umiejscowiona w wygodnym miejscu, tuż obok fotela kierowcy dźwignia regulacji wysokości koszenia pozwala na bardzo proste i szybkie dostosowanie ustawień do własnych potrzeb. Dzięki takiemu rozwiązaniu jesteśmy w stanie ustawić zakres od 30-100mm w mgnieniu oka.
Hak holowniczy
W standardowym wyposażeniu traktora RT 5097 Z znajduję się hak holowniczy pozwalający na zamontowanie dowolnego statycznego osprzętu takiego jak przyczepka, areator etc.
Szerokie opony
Dzięki zastosowaniu szerokich opon traktor 5097 Z stabilnie porusza się po powierzchni trawnika nie powodując przy tym jego wierzchniej warstwy oraz prawie nie pozostawiając śladów.
Nisko położony próg
Traktory ogrodowe STIHL z serii 5 cechują się zwiększoną ilością miejsca na nogi, wszytko dzięki zastosowaniu obniżonego progu wejścia na fotel kierowcy.