Odśnieżarka spalinowa MTD Smart ME 61
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Charakterystyka - Odśnieżarka spalinowa MTD SMART ME 61
MTD ME 61 to dwustopniowa odśnieżarka, która posiada wszystkie cechy, których można oczekiwać od odśnieżarki przeznaczonej do usuwania śniegu z dużej prywatnej posesji czy małego firmowego parkingu. Napęd na koła z 6 prędkościami do przodu i 2 do tyłu. Szerokość robocza 61 cm i wysokość wirnika 53 cm są doskonale dopasowane do średniej wielkości obszarów. Z mocnym silnikiem MTD 70 OHV i 180⁰ regulacją kierunku wyrzutu z pozycji operatora. Dwustopniowe odśnieżarki do śniegu MTD mają napęd na koła z biegami zarówno do jazdy do przodu, jak i do tyłu. Takie odśnieżarki spalinowe nadają się do większych obszarów i dużych opadów śniegu, ponieważ przetwarzają śnieg w dwóch oddzielnych etapach. Po pierwsze, śnieg jest rozbijany i wprowadzany do wirnika, który następnie wyrzuca go przez kanał wyrzutowy. Odległość od podłoża, z jaką pracuje odśnieżarka, ustawia się za pomocą płóz ślizgowych, dzięki czemu nadaje się ona zarówno do utwardzonych, jak i nieutwardzonych powierzchni. W przypadku utwardzonego podłoża płozy można ustawić możliwie nisko, natomiast w przypadku nieutwardzonych ścieżek płozy ustawia się wyżej, aby frezy nie unosiły żwiru lub kamieni.
Główne cechy - Odśnieżarka spalinowa MTD SMART ME 61
Bezpieczeństwo przede wszystkim
Odśnieżarki spalinowa MTD SMART są wyposażone w sprężynowe zabezpieczenie osłony, która chroni przed urazami w trakcie wyrzutu śniegu, ale jednocześnie może się odchylać, gdy konieczne jest przepchnięcie ciężkiego ładunku śniegu.
Wirnik XTREME
Zamiast jednego sworznia ścinającego na połowę świdra, wirnik "Xtreme" ma jeden sworzeń ścinający w każdym segmencie. Zmniejsza to koszty konserwacji. Śnieg i lód są "rozdrabniane" przez łopatki wirnika przed wprowadzeniem ich do świdra, który przenosi śnieg do kanału wyrzutowego. Zaawansowana technologia gwarantująca dla lepszą wydajność i mniejszą awaryjność.
Opony ze specjalnym bieżnikiem X-TRAC
Zimowe opony ze specjalnie ukształtowanym bieżnikiem X-TRAC zapewniają doskonałą przyczepność i zwrotność urządzenia nawet na bardzo zaśnieżonej i oblodzonej powierzchni.
Dane techniczne
Producent silnika | Thorx |
Typ silnika | 4-suwowy zimowy silnik OHV |
Pojemność silnika | 208 cm3 |
Moc nominalna | 4,0 kW / 3600 rpm |
Rodzaj rozruchu | Ręczny + elektryczny |
Pojemność zbiorniku paliwa | 2,0 l |
Szerokość/wysokość robocza | 61 cm / 53 cm |
Płozy ślizgowe | Stalowe |
Frez średnica/materiał | 30 cm / stal |
Rodzaj systemu roboczego | 2-stopniowy, Xtreme |
Średnica wirnika | 30 cm |
Smarowniczki | na łożyskach świdra |
Wzpomaganie sterowania | PowerSteering |
Ilość biegów | 6 biegów w przód / 2 w tył |
Koła | 15 x 5, X-Trac zimowy bieżnik |
Regulacja kąta wyrzutu | Korba |
Regulacja kierunku wyrzutu | Dźwignia |
Podgrzewane manetki | Nie |
Oświetlenie | Tak |
Wymiary | 137 cm / 65 cm / 111 cm |
Waga | 77 kg |