Kosa spalinowa STIHL FS 56
Opis
Kosa spalinowa FS 56 to lekki model kosy spalinowej z uchwytem dwuręcznym produkcji STIHL. Kosa idealnie nadaje się do prac wykończeniowych w ogrodzie przez użytkowników prywatnych. Urządzenie jest przeznaczone do prac wokół drzew, ścieżek i murów. Kosa została wyposażona w pełną przekładnie kątową, gwarantującą znacząco lepsze przełożenie napędu na narzędzie tnące. Urządzenie posiada możliwość zamontowania ostrza tnącego.
Produkt jest objęty 2-letnią gwarancją producenta (12 miesięcy dla firm).
Główne cechy - Kosa spalinowa FS 56

Uchwyt oburęczny
Wygodny uchwyt oburęczny umożliwia precyzyjne docinanie wokół drzew i na terenach zielonych zachowując przy tym pełną swobodę ruchów użytkownika. Uchwyt oburęczny posiada możliwość regulacji pozycji, w zależności od wzrostu użytkownika możemy dostosować uchwyt do własnych potrzeb.

Silnik STIHL 2-Mix
Podczas procesu przepłukiwania warstwa powietrza nie zawierająca paliwa zostaje umieszczona pomiędzy wydalanymi spalinami a świeżą porcją mieszanki w skrzyni korbowej silnika. Ta powietrzna poduszka redukuje straty paliwa występujące w związku z procesem przepłukiwania cylindra – chroniąc tym samym zdrowie operatora i środowisko naturalne.

Uchwyt wielofunkcyjny
Wszystkie elementy sterowania silnikiem zostały umieszczone w fatwo dostępnym miejscu, w zasięgu ręki. Zastosowanie takiego rozwiązania zapewnia najwyższy komfort pracy, ręka spoczywa na uchwycie więc w każdej chwili mamy łatwy dostęp do wszystkich funkcji kosy.

Ręczna pompka paliwowa
Pompka paliwowa umożliwia doprowadzenie mieszanki paliwowej do gaźnika za pomocą jednego, łatwo-dostępnego przycisku. Dzięki zastosowaniu takiego rozwiązania, liczba koniecznych pociągnięć linki rozrusznika została zredukowana do minimum, nawet po dłuższych przestojach w pracy.

Pas nośny tapicerowany
Dołączony do zestawu wraz z kosą pas nośny pomaga znacznie zredukować odczuwalną wagę urządzenia. W wyposażeniu dodatkowym możemy dobrać różne rodzaje pasów i szelek.

Przycisk STOP
Po naciśnięciu przycisku STOP silnik zostanie wyłączony. Po zatrzymaniu silnika nie ma potrzeby ponownego naciskania przycisku, gdyż układ zapłonowy automatycznie powróci do pozycji wyjściowej (przycisk STOP znajdować się będzie w pozycji PRACA).